e-mail: ebubekiragbabaa@gmail.com

Fotoğraflar ve Hikayeler 1


Isparta Yalvaç'da kahvehanelerin önünden geçerken bi resmini çekiyorum seyit amcanın sonra yanına yaklaşıp resmini çekebilirmiyim dedim önce biraz çekinsede sonrasında kafasını sallayarak kabul ediyor.

Seyit Amca 70'li yaşlarını aşmış çoktan ama hala sigaraya devam ediyor hemde sarma sigara.İlk dikkattimi çekende sigaranın filitresi oldu kendisine sorduğumda da sigaranın tütünleri ağzıma gelmesin diye kullanıyorum bi sigara olmuş 7-8 TL Tabi kaçak yada sarma sigara içicem nasıl alayım onları diyor.


Masasına oturtup zorla çay söylüyor ardından Seyit Amca ve hayat hikayesini anlatıyor anlatırken gözleri doluyor kimi zaman.2 yıl önce 20 yaşındaki oğlunu askere uğurluyor acemilik dönüşü bi sorun olduğunu fark ediyor ama elinden de bir şey gelmiyor aslanlar gibi askere uğurladığı oğlunun ölüm haberini alıyor 1 ay sonra 20 yaşında bir genç G3'ü kafasına dayıyor ve intihar ediyor geride kalan babası Seyit Amca keşke bu yaşıma kadar yaşamaasaydım oğlumun ölümünü görecek ne günah işledim diye yakınıyordu.

Keşke malım mülküm olmasada o geri gelse diyordu.

Muhabeettimizin sonunda ise Seyit amca neden resiminin çekilmemesini istediğini açıklıyor.

''Önce çekindim resmimin çekilmesinden ama sonra dedim belki gazeteye falan çıkarızda güleriz hep beraber arkadaşlarla''

Böylesine güzel insanlarla dolu bir yer Isparta Yalvaç...









0 yorum: